Sunday, 15 January 2012

ubat payau pahit

Sudah masuk 22 Safar...terfikir untuk buat countdown dan memupuk excitement menantikan satu tarikh.

Syukur alhamdulillah petang ini aku jumpa satu jalan selamat. Escapism dari belenggu hebat yang buat jiwa serabut. Musim-musim exam begini, janganlah dibiarkan walau sesaat hati ni meliar..sangatlah buruk padahnya.

Terjadi sesuatu dalam tempoh yg singkat. Pandangan kasar kata biasa-biasa saja....tp hakikatnya memberi kesan yang..masyaAllah...amik kau! Sekali dua fikir macam bengong jugak aku ni rupanya...boleh pulak blur2 buat perangai bila disuakan penawar. Macam budak kecik demam yg taknak makan ubat. Kan dah kata, jangan dipandang enteng soal ini...kau bukan tak pernah merasa kan Sri???

'doktor' ini pula merawat tanpa beri prescription..manalah aku nak tahu...tapi...terima kasih...