Sunday, 10 October 2010

kuat lagi Tuhan kami...=)

rse mcm berat nak percaya cerita2 camni...
tapi buktinya terlalu obvious.
Rupa2nya semua yang berlaku selama ni disebabkan 'itu'.
Kesian kt ktorang sume...uhuk3...
Dah lme sgt benda ni dibiarkan...dah parah..
sampaikan mereka2 yang pakar dah 'sound' kami sbb slame ni buat xtau...
(bukan buat xtau...mmg xtau pun slame ni)

patutla banyak yg susah utk kami semua...rupa2nya...Allah haiiiii.....
dah membarah lme dah benda ni...
satu demi satu 'petanda' yg kami dapat, mulanya xnak percaya..
tp akhirnya semua dah jelas...
ini kekhilafan di zaman silam..
mungkin desakan keadaan...
moga Allah ampunkan mereka semua..amiin...

Jadi, Disember ni cadangnye nak ke Ipoh utk selesaikan masalah berzaman2 ni...
perlu sangat...
kalau tak, hidup terasa dirantai dgn 'sumthing' yg tak baik....

apa pun, kami semua tetap mahu percaya...
sekuat mana pun 'rantai' itu, kuat lagi Tuhan kami...
'kita' yang lain, semuanya cuma makhluk.

mood: sedikit takut+risau+seram+sedih+kecewa+terkejut
p/s: doakan keselamatan kami semua

5 comments:

ciksab said...

siapakah kami dan kitorang??hehe
apa2 pon semoga semua dimudahkan Allah :)

sri sazila said...

amin...tq sab...kami dan ktorang tu ialah cik penulis dan keluarga...ad dugaan sket...

~hAti bErgEL0jaK!~ said...

Smuga kamu sekeluarga selamat.
Mudah-mudahan. AMIN :)

afzan ahmad said...

moga sumenye selamat....xfaham snanye

afzan ahmad said...

sri, jz heard about ur dad...wat happened yesterday???
err..ni kazen didi gtau..junior sri tu..