Friday, 17 September 2010

~L.O.V.E~

Seandainya dunia tiada warna
Tetap kan kukagumi
Indah maya alam ciptaanNya
kudratNya kuagungi

Namun jalin warna zahirlah sang pelangi
Menyisih mendung menambat seri
Terbias semua cahaya
Nyata ilham di alam mimpi
Betapa kusyukuri nikmatNya
ku pasti

Begitu kias cinta
hadir menghuni jiwa
menyatu sejuta rasa
kurnia penuh bermakna
tika dalam gelita
atau sepi kembara
dihadirkan rasa cinta sisih segala duka anugerah dariNya

Hanyalah cintaNya yang amat kuharapkan
tiada lain yang jadi rayuan
namun Dia Maha Mengerti
tak mampu insan bersendiri
menempuh dugaan yang menguji naluri

Moga tak diuji asyik cinta duniawi
Mengharap teduh redha Ilahi
kerna segala kurnia
hadirnya hanya pinjaman
sungguh ku syukuri kesempatan bahagia


Sje je nak tulis lirik lagu ni...I'm using it as a therapy sebab akhir2 ni hati terasa kering...
Betullah, cinta tu anugerah tak ternilai=SUBHANALLAH...
bila terangkat anugerah yg satu tu, hidup terasa macam di padang pasir=NA'UDZUBILLAH...

Apa gunanya ada hati tanpa perasaan, apa makna jiwa tanpa cinta...hebatkah insan kalau tak mampu mencintai dan mengasihi keluarga dan teman2 di sekeliling?

Allah, aku rindu untuk merinduiMu
aku rindu untuk mengasihi keranaMu
aku rindu....

No comments: