Wednesday, 4 August 2010

~encik hati tersayang~

Entry kali ni macam tak jelas hala tujunya...maaflah kpd sesiapa yg pening membaca...:-)

*1st part*


Tak suka bila jadi mcm ni...
sibuk2 pulak hati ni nak terasa sana sini...mengade btul.
Now, sy menulis di foyer fst and i'm here all alone..sbb hr ni xde mood nak berkawan.
Malas mau layan hati yg ngade2 ni..asyik nak terasa je kejenya.

Takpela...dia xsedar kot apa yang dia buat...xkanla dia sje2 je nak wat sy terasa kan?
Tapi sedih la gak...slalu g mane2 sme2...tp hr ni, kaluar kelas pun langsung tak toleh belakang kt sy...jalan terus je dgn kawan lain. Pg kelas pun xtunggu,jalan dgn org lain...xcakap pun nak gerak...hurmm...dia bad mood kot...biar la..

SRI! jgn sensitif sgt boleh x??? cuba faham org lain plak. (tp fahamla sy jgak...)-ngade!

*2nd part*

Rindu datang lagi (cewah), but I can never tell, apa sebenarnya yg menjadi subjek untuk rindu kali ni. Bukan orang, bukan tempat....tp apa ek?
Pada something yg xnampak tp boleh rasa...boleh dinikmati...

It's a package, once you think about it, u'll miss so many other things.

Inilah yg menjadi wayang dlm layar fikiran sebelum tidur malam tadi.
Rindu ini harus ada solusinya...(Ramadhan nak datang dah)

Apa realisasi kepada solusi tu?

Back to the future? this is not a fiction ok?

Tapi rindu yang satu ni memang terlalu dahsyat kalau sekali dah melanda....
mau mencurah-curah air mata...

rindu ape ni????

xtau...not sure..but i have the idea...

rindu pada satu perasaan, naluri, kesedaran, penghayatan, kehampiran, kelunakan, kepatuhan, kerinduan, kecintaan, kelembutan, ketenangan....

ketenangan???

something like that.

hati oh hati....sungguh haru biru!

***********************************

inilah ragam pendamping yang paling setia ini...encik hati tersayang...yg kdg2 tu suka sgt nak bertelagah dgn cik akal.

2 comments:

suara yg menyatakn said...

hmm..sri aku tau ko trse ngn aku...
aku rse ..tp sori klu ko rse aku xlyn ko..
tp aku xbp nk OK arini dgn selsema n xckup tdo n bgai2 lg bnd yg ad dlm fikiran aku..
sori tp aku gk trse ngn ko ble ko bjln dgn laju ny ke kampus tnpa tgk aku yg kt blkag..n then ko ckp
"lmbatny..." sori sgt aku lmbt jln tp aku hmpir tduduk pas lalu kt gate tu sbb aku xlarat...2 sbb aku jln lmbt..aku xlarat dgn selsema n i'm not feeling very well.......
aku xmampu nk bckp n alert pd org dsebabkan sensor aku xbp nk bfungsi
aku mintak maaf wat ko trse.
sgt sori sbb aku xmmpu dh nk tgug beban maslah aku ngn org...
=(

sri sazila said...

urm...kel...sory gak...ak tau ko penat...sbb tu ak xkesah sgt even terasa sket...xpela...terasa sket jek...get well soon, ok?