Wednesday, 11 June 2008

OWH, I MISS THEM!

Aduss..kebosanan yg semakin menggila!!!
Kwn2 rmai yg dah selamat mendaftar di ipt untuk teruskan perjuangan masing2. Saya??
I'm still waiting...28hb ni barulah dpt rasa balik dunia seorang s2dent...x sabar rasanya..
Dalam boring2 ni, saya sempat menjelajah dari satu blog ke blog yg lain. Teringin pula rasanya nk menikmati karya2 terbaru Kak Rasyidah. Aduh, memang haru-biru la hati ni bila cuba nak hayati apa yg dia nak sampaikan. Halus bahasanya...memang anugerah Allah buat Kak Rasyidah. Blognya memang persinggahan yang sesuai untuk.....untuk lyn perasaan! hahaha...
Dari situ, sy truskan p'jalanan ke blog yg lain. Ada di antaranya milik kwn2 Kak Rasyidah sendiri dan ada juga milik insan2 yg dah bertahun-tahun sy x jumpe.
Ya Allah! bile m'baca tulisan mereka barulah sy sedar betapa sy sgt rindukan mereka! Pelik tapi benar buat saya yg sbnrnye x kenal sgt pun dgn diorang tu...siapa diorang? nak sebut nama pun rasa malu...adalah dlm 5-6 org yg dimaksudkan...ade llaki dan prmpuan.
Rindu??? entahla...kdg2 segan nk sebut p'kataan rindu ni. Tapi, rindu kt diorang cume rindu biase...yg lebih sy rindu adalah suasana yg akn t'cipta bile diorang semua ada di sekeliling saya. Hmm, susah nak faham kan?
Biaselah, kita ni akan lbih m'hargai sesuatu kalau kita rasa susah nak dpt benda tu dan akn lebih lagi m'hargai bila sesuatu tu bukan lagi menjadi milik kita....
Dan sebenarnya, saya tak pasti kalau saya masih lagi layak untuk menjadi sebahagian drpd mereka dan kembali memiliki 'sesuatu'...
Hanya Allah Yang Maha Mengetahui.....

No comments: