Saturday, 10 May 2008

main pedang???

hmm...i'm now dekat ofis my sis, kak mimie...kene tolong die buat keje..
ceh! xpasal2 kene jd data clerk..sambil tunggu arahan seterusnya dari dia, saya pun blogging la...haha..

what i'm listening now is Matsuri by Kitaro...tibe2 t'bayang pedang samurai..nape ek? mcm sesuai je dgn music ni kot...

Actually, memang sejak kcik b'minat dgn pedang ni...maybe sbb dulu suke tngok Robin Hood...dan cite Cave of The Golden Rose..suke tngok Phantaghiro wak2 die menyamar jd lelaki n pegi b'perang...agak kagum dgn kemampuan seorang puteri b'main pedang di medan perang...hehe...berangan jgak nk jd mcm die...bkan nk jd put3 raja...just nk main pedang mcm die..

suke tngok heroin cite2 camni wak2 diorang handle pedang dgn jayanya...yela..berat tau! kdg2 ade jgak yg nmpak kekok n mcm x larat je nk hayun pedang tu...

kt skola, xde sape plak nk ajar main pedang ni...tkwndo adela...itu pun mak x bg masuk sb mak kate sy kcik lg..(baru drjh 2) pujuk punye pujuk, wak2 form 2 baru dpt join tkd...
ooppsss...ape cite psl tkd plak ni?

serius ni...t'igin sgt2 nk main pedang..kalau tgh main pedang tu plak bukak lagu Matsuri by Kitaro...sgt SESUAIII gitu!!!hahaha...

mengarutlaaa...

*agak2 sesuai x saya nk main pedang???* sape2 nk tolong jawab?

4 comments:

layyinulharir said...

main je.. hak3..

mahir said...

erm...macam xsesuai je....tp,ok gak la sbb sri tinggi..he3

ilazahiy said...

haha...kalo sesuai pun bilenye nk blaja? keh3...

to layyinulharir
main jela kot...abes ko nk suro aku lwn ngan ko ke?ngehehe...

amy said...

nak lawan pedang.?? jom.!! amy pakar.!! hahha