Saturday, 26 April 2008

kenapa???

hampir setiap malam rasanye sy melawat blog rakan2 seperjuangan dr bumi waqafan.Tertarik juga dgn ayat Syaimaa' dlm blognye, "kepada blogger muslimat, silalah beri alamat blog anda supaya boleh di link kan..."-lebih kurang gitulah ayatnye...
heh!!!...senyum sorang2 jela bile t'ingat ayat tu...entah kenapa, rasa mcm belum smpai seru utk saya dedahkan blog ini kpd mereka...rasanye, bukan dlm masa t'dekat ni...(sbb tulah blog ni 'sunyi' kot...)... xpela, it takes time utk sy prepare blog ni sblum m'jadi tatapan mereka...(wlaupun sy sbnrnye dh aktif blogging sejak september 2007 dan t'pksa men'delete' blog pertama saya-jgn tnye kenape)...
eh, yeke sebab tu? ataupun rasa *'kurang enak' tu masih blum berjaya utk dihapuskan? smpai bile agaknye 'sisa2' tu nk melekat dlm hati ye...walaupun hanya ALLAH saja yg tahu betapa sayangnye sy pada mereka...
sudah,sudah...x nak bebel panjang2 psl bende nih...pape pun, sy sedang meneruskan usaha utk m'jadi lebih bahagia...hahaha...hmm..ade sebabnye kenapa lagu 'sinar kedamain' yg saya pilih utk m'ceriakan profile friendster saya...
~~bagaikan sejuta cahaya melimpahi ruangan maya...indah sinarnya terpancar dari wajah yag penuh ceria~~
~~bergema senda dan ketawa menyingkirkan resah dan duka...terbias kasih dan sayangNya dalam senyum setiap hamba~~
~~lupakan..kisah yang dulu lara...semalam yang sengsara...tangisan kecewa~~
~~Dia..Maha Memelihara...sentiasa bersama...setiap hambaNya..~~
~~jangan pernah engkau ragui pada janji dan rahmatNya...~~

semoga saya diberi kekuatan utk kembalikan keyakinan diri yg dah sekian lama 'memusuhi' saya...(boleh tahan sasteranye...hik3...)

No comments: